Dyrektor Wieluńskiego Domu Kultury w Wieluniu ogłasza nabór na stanowisko:
- Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie co najmniej średnie.
- Umiejętność pracy na komputerze (MS Word).
- Prawo jazdy kategorii B.
- Rzetelność, sumienność, umiejętność organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, kultura osobista.
- Dyspozycyjność.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. - Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – technik dźwięku, technik światła, akustyk, oświetleniowiec, realizator dźwięku, realizator oświetlenia.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Obsługa wydarzeń artystyczno-kulturalnych odbywających się w budynkach Wieluńskiego Domu Kultury oraz w plenerze.
III. Informacje o warunkach pracy:
Miejsce pracy: Wieluński Dom Kultury
Wymiar czasu pracy: etat
Umowa: umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny - 3 miesiące
(z możliwością jej przedłużenia)
IV. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny i CV własnoręcznie podpisane.
- Skan klauzuli informacyjnej RODO własnoręcznie podpisanej, stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia.
UWAGA! Niekompletne dokumenty nie będą rozpatrywane przez Wieluński Dom Kultury.
V. Forma i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać wyłącznie drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; w tytule wiadomości prosimy napisać: „Dotyczy naboru na stanowisko: pracownik obsługi sceny”. Termin składania aplikacji: do 30.06.2023 r.
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
O miejscu i terminie zostaną poinformowane telefonicznie lub drogę elektroniczną wskazaną w adresie e-mail.