Wieluński Dom Kultury mieści się w budynku byłej Cerkwi pw. Przenajświętszej Bogarodzicy Maryi w Wieluniu.

Cerkiew wzniesiona została w latach 1900-1902 i zastąpiła pierwszą wieluńską cerkiew św. Włodzimierza z 1852 roku (budynek przy ulicy Palestranckiej), która na początku XX okazała się za mała. Od momentu wycofania się z Wielunia w 1914 roku wojsk rosyjskich obiekt stał się zbyt duży dla topniejącej społeczności prawosławnej. Jednak jeszcze w latach 20. odbywały się tu nabożeństwa. W 1934 Sejmik Wieluński odkupił obiekt przekazując prawosławnym na dom modlitw kamienicę przy ul. Krakowskie Przedmieście. W trakcie prac adaptacyjnych usunięto liczne kopuły wieńczące nawę, kruchtę i boczne kaplice. W 1935 roku budynek przekształcono w Muzeum Ziemi Wieluńskiej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego. Po wojnie budynek został zajęty przez jeden z wieluńskich domów kultury.

 

Kadra

Dyrektor: Elżbieta Kalińska

 

Zastępca dyrektora: Magdalena Wujec, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Administracja: tel. 43 843 86 40, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Daniel Szudra - St. referent ds. obsługi klienta - tel. 735 968 032 -  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Mirosława Rzepecka - referent ds. obsługi klienta - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Księgowość: Justyna Dudek – główna księgowa, kadrowa - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Żaneta Kusiak - specjalista ds. księgowych - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Dział merytoryczny: Marek Walczak - kierownik sceny  - tel. 735 984 807 - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Zofia Spaleniak - specjalista ds. animacji kultury i fundraisingu - tel. 694 478 978, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Paulina Szkudlarek - Skotnicka - kierownik pracy twórczej - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Filip Janusiak - akustyk / oświetleniowiec - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Przemysław Gogola - pracownik sceny Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Dział gospodarczy: Violetta Cichoń – pracownik gospodarczy - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Bogdan Paweł Gaik – pracownik gospodarczy, tel. 660 559 293 - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ewa Gaik - pracownik gospodarczy - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Marek Ostrycharz - pracownik obsługi - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Nikodem Szwed - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

KINO - TEATR SYRENA Kasa tel. 43 656 44 66 Wojciech Kusiak -  kierownik kina, tel. 660 742 790 -  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Nikodem Szwed - pracownik obsługi, kinooperator - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Maciej Świderski - kinooperator / pracownik obsługi - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Ewa Skotnicka - kasjer - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Michalina Chmiel - kasjer - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Anastasiia Pinchuk - pracownik gospodarczy

 

DWORZEC KULTURALNY WIELUŃ-DĄBROWA

Tel. 43 6564488 Paulina Szkudlarek - Skotnicka - kierownik pracy twórczej,  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,  Ewa Gaik - pracownik gospodarczy - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

 

Statut

Statut Wieluńskiego Domu Kultury można pobrać klikając w odnośnik: Statut WDK

Biuletyn Informacji Publicznej WDK

 

Ochrona danych osobowych w WDK

Wszystkie osoby korzystające z oferty Wieluńskiego Domu Kultury prosimy i zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Wieluńskim Domu Kultury Informacje o przetwarzaniu danych osobowych w WDK

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych rejestrowanych przez system monitoringu wizyjnego w: WDK, Kino-Teatrze Syrena, Dworcu Kulturalnym Wieluń Dąbrowa.

 

Standardy ochrony małoletnich 

Wieluński Dom Kultury opracował i wdrożył zbiór zasad bezpiecznych relacji zgodnych ze Standardami Ochrony Małoletnich. Dokument ma na celu ochronę przed krzywdzeniem i zapobieganie łamania praw małoletnich. 

Standardy Ochrony Małoletnich

 

 

 

 

SEKRETARIAT WIELUŃSKIEGO DOMU KULTURY

Poniedziałek: 8:00 – 16:00

Wtorek: 8:00 – 16:00

Środa: 8:00 – 16:00

Czwartek: 8:00 – 16:00

Piątek: 8:00 – 16:00