Jak zmienia się mózg, gdy przybywa nam lat? - Wykład UTW
- Szczegóły
- Odsłony: 914
O funkcjonowaniu poznawczym osób starszych i jego zróżnicowaniu indywidualnym opowiedziała słuchaczom Wieluńskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku dr Karolina Byczewska-Konieczny z Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Poznanie tzw. pomyślnego starzenia się ma duże znaczenie praktyczne, przy czym jest ono szczególnie ważne z punktu widzenia samych seniorów, poszukujących sposobów zaradzenia rozmaitym niedomogom typowym dla starości, która nie musi i nie powinna obniżać subiektywnie odczuwanej jakości życia.
[ngg_images source="galleries" container_ids="377" display_type="photocrati-nextgen_basic_thumbnails" override_thumbnail_settings="0" thumbnail_width="240" thumbnail_height="160" thumbnail_crop="1" images_per_page="0" number_of_columns="0" ajax_pagination="0" show_all_in_lightbox="0" use_imagebrowser_effect="0" show_slideshow_link="0" slideshow_link_text="[Pokaz zdjęć]" order_by="sortorder" order_direction="ASC" returns="included" maximum_entity_count="500"]